Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Sign In with Facebook Sign In with Twitter

In this Discussion

Most Popular This Week

    never ending naija cypha...

    1235764

    Comments

    • 1899 Comments sorted by
    • Vote Up0Vote Down
      kytkyt
      edited October 2005
      Yea, from where I left off we killin' this shit

      From all over NIG, we brilliantly spit

      So wack niggas take cova cos we randomly split/~emcees, who know that they aint fucking built for this shit
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      In full throttle~We "FULL-FLIP" with true spit~like double dares off uv spinned bottles~

      Like Q-tips ya'll "soft-on-wax"~cuz beatin' us is about impossible as~

      Blokin' glass shattered on faces from an auto crash obsticle~
    • Vote Up0Vote Down
      kytkyt
      edited October 2005
      A mortal man's hustle, we'r feeling this shit like feeling your girl touch u

      We leave niggas walking awkward cos we chewed on their calf muscle

      Shit is easy we don't have to move a muscle, fuck a torsle
    • Vote Up0Vote Down
      kytkyt
      edited October 2005
      This here is the take over/~mcees from the 234 givin' y'all the cold shoulder

      Forget it dawg we niggas are gifted/~any day, any time on a beat we stay prolific

      We stay firm like the tits of a cow/~yet we stay on this damn site(sight) like your left eye brow
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      where my independence day playaz at?????....just feel like havin fun afta my hang-over due to the independence celebrations!!!!!

      ei yo the boy played Lynette, Evenette, Brenet n Persias ~ Brigette, Evette, Pillette r loucious//

      Tennette, Chinette, Lynette n Preciouis ~ best believe the boy scored mo "nets" than Okocha//

      LOL!!!!

      ~A.K. Ville~
    • Vote Up0Vote Down
      kytkyt
      edited October 2005
      better be insulated or our burn might scortch ya

      better give us some elbow room 'fore our bones'l crush ya

      better know where your heads at/~cos if u dontt we'l be all up in ur case like an aggressive lawyer
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      There's nothin' for ya~but a dentist visit~your whole front grill str8 outta commission//

      It would've been easier to listen~instead u're now eatin' without utensils from the kitchen//

      Just a straw~sounding like u spit~"suck"-in meals as if it was a competition//
    • Vote Up0Vote Down
      kytkyt
      edited October 2005
      Niggas listen,fuckin with us is too risky/~its like making a death wish.And

      if y'all cross the line, call a saviour like Jesus is to Christians

      Cos when we preach niggas pray on, ama be your fucking bishop
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      Father, son and holy ghost~u're burnt toast if U even hiccup...

      Slip-up around us~and you get shovel-dumped in the back of a pick-up...

      I'm tired of these "nut-biting" chipmunks~who dodge skill like head bobs during a dick suck...
    • Vote Up0Vote Down
      kytkyt
      edited October 2005
      Geez up my real niggas, while u fuckers get ur brains freezed up

      we drop shit so heavy we smell mean skunks

      so ease up as our tight flows fill ur screen up like black dots on the screen of your tv when its switched off
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      Lyrical lynch mobb~is us~ro-bust in droppin hot lines the most

      Steady toast-in' to GwG unity~as we brilliantly flow like kaleidoscopes

      Highs minus the lows~illustrate the pattern of we godly A-double-H pro's
    • Vote Up0Vote Down
      kytkyt
      edited October 2005
      Yeah fa sho~we handle our business while y'all stay politikin'

      You aint got balls to match our shit~we'l kick ur dick in

      Stay snitching while we cook hot flows out the kitchen
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      No need for permission~to rhythmically extort your fan base while microphone clenchin'/

      In-dentin'~GwG on foreheads as the number 1 division/

      Inscriptin' geniuin' "line"-drives~on the mind's eye~like baseball collisions/
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      LYRICAL WIT, WACTH COMBO DROP THAT DEFINITIVE SHIT FROM BRIXTON, THE WEST MIDLANDS AND TO THE EAST. AND OFCOURSE THATS ALL THE WAY TO THE BORDERS OF BANGLEDISH. BANGING THIS ... ONLY HOW THE REAL LOVE IT. SO WE KEEP IT COMING LIKE BEATDOWNS and DOWNLOADed FLICKS... PARDON ME WE KEPT EM RUNNING LIKE PCs DOWNLOADING BEATDOWN FLICKS. FUCK IF I DONT GET A GAL 2NITE , i'LL RATHER STAY AT HOME AND DOWNLOAD A COUPLE OF MORE MOVIES WITH CHICS. HAHA!! 360 ON THIS AXIS, YOU ARE STEPPING AT AN ANGLE LESS BY A COUPLE OF more DEGREES. WHAT AM SAYING IS... YOU ARE OFTEN NEVER PUTTING YOUR ACTS WHERE your MOUTH IS. HIDDEN IN TENSES TO RIP threads where THE BEST IS, YOU'LL ONLY FIND ME ON THREADS WHERE REAL HEADS MEET. (collisions)
    • Vote Up0Vote Down
      kytkyt
      edited October 2005
      Ah listen,for real mate this real hiphop shit

      From e'state niggas reppin' their hood hard like concrete

      My good God,the only thing missing is a crunk beat.
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      ha, once again types like kyt invoke mine to make key boards attempt to speak, couldnt do so I had to step in line and attempt to reach... skies higher so as one of a kind i stand to tower over wack fools gibberish speaking shit but never living it, checking lines to put their teeth in it... get it? Quit handling beef I m switching to supplying beats and basic funk infinite.down to tha Crunk init? come what may with no delay we bring the raw vibe back in it, that real type vibe back in it.
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      Live packed lyrics~Ammunition with a trigger's finish...Steamed-up in tobacco leaves is how i prefer to consume my spinach/ I "mean" what I say each "time" I spit~consider me elasticit-ly on "greenwich"...Solar energized absorbed wisdom~graphically captured without the leakage/Reekin' several miles away~as Naija's hiphop lead men/
    • Vote Up0Vote Down
      kytkyt
      edited October 2005
      We was IT then, and we'r still IT now

      Possessing the baddest mcs whether main-stream or underground

      Still maintaining the african sound/~we'r jus naturally gifted my nigga, there's no holdin' us down.
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      Its consistent sound~that drowns all you clowns with that "clover-leaf" ego/

      I'm warnin' you now, u'll need more than luck~to come at us with that weak flow/

      Please know, we're pavin' the "way"~with a style similar to that of "Cali-to's"/
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      stepping up to embelish these hoes with their third rate and often incomprehensible flows. they never seeing at the mind's third rate so each time we rhyme great we are bound to leave em froze in that wack lyrical pose. relishing yourself cos you are too far right to see the lack in the lyrical style you chose. Taking it back like when gang fights didnt exceed coming to blows
    • Vote Up0Vote Down
      kytkyt
      edited October 2005
      We lethal on every line, basically thats how shit goes

      Keeping y'all stuck with it like you was watchin a freak show

      We the shit so/we paving the way like manoozy said it/we'l take the game over,shake y'all off and then possess it
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      Microphones we caress it like index finger on the the trigger's arch~

      An ignition's spark is what is needed to jump start ya'll initial barks~

      Even Kent, Klark~is in disposition when we're spittin them venomous darts~all you pop-tarts would be better off displyin' skills in culinary art
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      styles so wild we deliver tha heart of a Nigerian Nigga//

      bigger than a mammoth on tha plains of siberia//

      tighta than ur girlfriends private areas//
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      hotter than flame suffering from syptoms of malaria/

      scarier than d thot of abacha ruling Nigeria/

      familar like d back of ur hand rubbing ur gut/

      in d land of d green white green a.k.a 3rd most corrupt/
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      Where we errupt with skills that "grill beef"~and its not suya meat that I'm meanin'

      GwG-gleamin in robust posture 24/7 throughout all 4 seasons~

      U must be dreamin'~during the day thinkin' you can actually beat us...

      Cuz nightmares is what u'll be seein'~of you stretch'd out and hospital bleedin'
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      pleeding with demons that breed through your semen,

      speed through ur system and eat through your children

      feotus or seedling- (build) hell out of eden

      And I'll pass u the mic and my soul when i'm leaving
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      [quote name="Augustus Khan"]pleeding with demons that breed through your semen,

      speed through ur system and eat through your children

      feotus or seedling- (build) hell out of eden

      And I'll pass u the mic and my soul when i'm leaving[/quote]

      recieved the mic,now i've got two souls and a demon/

      now i can't stop wreckin mics,even though the mic's my own/

      i'm in the zone, who's the next dude comin on?
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      I'm steady calm~when heavy armed~burnin' mceez to the ground like perelli scars

      On roads~make way for these deadly bars~unless your ghost'll become the poster for halloween bazaars

      Superstars are we~lyrical GwG team...Z-ro, AKhan and my nigguh k-y-t...lets not forget dj combo, R. Oshodi and Oxblood~much luv to toon-x and rest that luv to bust
    • Vote Up0Vote Down
      kytkyt
      edited October 2005
      One luv to the best of us who spit ill/~and all y'all niggas who stay real

      We'r blessed for sure/~on the mic we'r raw/~deadly btw the wheels of steel

      We dress to kill/~get mass appeal/~chrome on our wheels /~NIJA for real
    • Vote Up0Vote Down
      edited October 2005
      Distilled rhythms givin' life to an unfiltered sense of livin'...Infant mcs

      quick to grab mics to recite false hopes of winnin'...Plain Tees represent

      the vision of expression from these mentally prisoned~netceez that lack

      insight like plastic glass in search of sunshine prisms
    Sign In or Register to comment.
    African Hip Hop Radio
    Advertisement