Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Sign In with Facebook Sign In with Twitter

In this Discussion

Most Popular This Week

never ending naija cypha...

1356764

Comments

  • 1899 Comments sorted by
  • Vote Up0Vote Down
    cbcb
    edited August 2005
    nuff said..............



    ....yeah rollin through A.J city like we were thorough bred ( and buttered)

    m.c's wan bite like say we be their daily bread (SHOOO!!)

    reppin N.I.G datz how we roll on this thread..
  • Vote Up0Vote Down
    edited August 2005
    [quote name="lordmuzuzu"]manoozy this page aight bout battle...reppin da 234 is all we wanna do...if u wanna battle go 2 where its suppose 2 be done ....nuff said![/quote]

    Pump your brakes homeboi...and slow your roll. You the only one takin' it personal, but has nothing to rhyme about. Don't tell me I'm a have to start breaking my lines down to the weak minded...I don't battle my nigg...I slay. So lets keep reppin'

    GwG is me
  • Vote Up0Vote Down
    edited August 2005
    Around here u only find~them Green and white mic legends/

    The last green signals my movement amongst a crew of true brethren/

    Undisputed when it comes to be-headin'~dudes attackin' a miscrued sentence.../
  • Vote Up0Vote Down
    kytkyt
    edited August 2005
    In few seconds~ no two seconds we slaying mcs

    They loose street credit~ to our merit hate me cos i said it

    Yeah me K to the YT~ i drop hot shit heavy
  • Vote Up0Vote Down
    edited August 2005
    Correct me if I'm wrong~when I say we're the best emcees of the West/

    Unless u're blind to border lines~then I'd say we've got Africa picket-fenced/

    Missiled-techs are left smoking~to those seriously tryna test.../
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    US like litmus,my bubble they can,t burst/

    like tires on barb wire deflowering hibiscus/

    even loans and bad credit can,t gain my interest
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    or like atheist in front of preacing christians~those who attack gain no recognition/

    in front of these godly-like lyrically rich men/

    Naija to the bone~so ya'll check who you dissin'.../
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    before we show the decibels in your weak rhymes are lyk a band of armless ghosts clapping//

    coz this league is out of your reach and you are only fit to spit in doggerel rhyming//

    the ill rhyme suppliers, we still stand over all even when we are underground//
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    fuckin haters' like horny bitches, always wantin to STRECH-ME//

    burner unda yo belt, youngsters tryna IMPRESS ME, u funny muthafuckaz must wanna hear me "CLAP"-B//

    stupid fiend told me 2 hurry up, body itchin n shit, i told that nigga he "could wait"(Kuwait) like the MIDDLE-EAST//

    got banged like a SINGLE-BITCH ~ it aint paper work when your face gets filled with ma FINGER-PRINTS//

    yea niggaz, I back.....ante up niggaz......been away on some demo ish.......still str8 grimmy.....that street shit fam.....reppin Africa also known as A.K. Ville....thats my shit I coined that term up

    ~one~
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    While I abuse fools lig-a-ments~mae-day response on your two-way~now u in a bad pre-dica-ment/

    Sick uv men not movin'~so I stick-up them to start provin'/

    Its clear I'm the one shootin'~the way I "TRIGGER-MEN" to start doin'/
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    I feast on rebelz, with the scent blood on my breath,

    wen i pass it thru' my system, it still comes out fresh.

    I devour from the inside, from bone to flesh.



    sorry it's kinda weak, i' just gotta lot on my mind.
  • Vote Up0Vote Down
    kytkyt
    edited September 2005
    to death I'm fresh~I spit dope with no regret

    Interscoping mcs who try to fuck with my tech..

    nique~please geez get off our balls quit sucking our dicks
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    Knuckles get rushed to your ribs~these kids need assistance with scripts/

    Handicapped is how their left~when they transpire to diss~/

    ~miss~should begin their titles on lists.../
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    gist--iz wat dey hear bout mi bout dey get pissed//

    wen they see mi in tha flesh mor than shine i glist//

    blindin 'em fake cats cant c mi--invincibl is it//

    KRONIK

    invincible ryme cat checcin it

    HOLLA BACC COS AM GOOD!!!
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    Simpletons get slit~along-side they ribs//

    Have their intestine pokin' out~like hyper-sensitive aroused clits//

    There's no messin' with this~GwG imperialistic-rhymist //
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    Dramatik tryin2 fuck me with his small black dick

    Spittin this wackshit with his weak mc tactics

    Your rhymes dont add up even if doin mathematics
  • Vote Up0Vote Down
    kytkyt
    edited September 2005
    Pssh..shit is frantic/i see the antics of niggas havin beef...

    That shit, i dont fancy/if y'all wanna battle, go over to the battle room

    we keep it heavy metal, show off skills and yeah we'l party too.
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    Its hard to choose~whose a greater threat~ a dead poet or a thug on snooze/

    Have me un-loadin' on cruise~control until your chest cavity is more than bruised/

    Its a wrong move~to mis-flap tongue at any of the GwG-crew.../
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    ei yo my bullets is like a ho always lookin 4 a nigga//

    sluggs hit the same spots ah make bullet wounds bigger//

    just copped the infra-red scope wit no safety-latch//

    thats what i use 2 turn fellow blacks to indians//(get it?....nah yall 2 slow)

    mo'fucka

    ~one~
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    part 2 daddy!!!! it started above, mo' hood stories!!!

    yo these niggaz dont hear me God, im the first to put niggaz in they period//

    have em leakin when I feed em these heated rods ~ whishing they shoulda ducked//

    what use is a wish when yo back's where my feet is on ~ n my clip where yo meat waz dry//
  • Vote Up0Vote Down
    kytkyt
    edited September 2005
    U wonder why i blow my eye, cos some mcs be chattin dust

    I'm rapping just/ for the love of it, not for the price it cost

    Some mcs bust/ i never trip, they make me smile in disgust/ whoelse gon bust...
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    immortality entrenched in satanism

    we spit flow to steal hymens of microphone virgins

    i burn off mc's piece wif verbal lightenin....don't test me
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    Got him yapping out loud, his a mic terrorist ,he spit bombs wiv big guns n kill a lyricist

    I dont devote ma time 2 export those Ryhmes, u probably c me wiv da list clapping him wiv a 9 (9mm)

    I'm from da south part of Lere, which is suru lere, we eat Mcees that hate peace with this(Gun) they wont breath
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    Smither-eens is how fakes DNA~gets butter-parkay'd on the floor's concrete//

    Exaggerated speech~is all I hear from these so called slug-bustin' thug emcees//

    who subscribe to gun mag-a-zines~for their lyrical inspiration~U'ze weak~cuz real GwG cats leave U canned like preservation//
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    i have been away with time,rapper dont die but chill away wit time

    i gave a note "be right back",and now i'm back

    i have rhymes and i've spat with time,GWG i rep for life.
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    Thats what I like~to see lyricist with true GwG insight...

    An Ambassador is I~home or abroad the money sandwich is my pride...

    In-step~I never miss my stride~only a few smoke-up with me~when I light-up green into the sky...
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    I smell pussy.....

    yo I let the gun butt GIVE-HIM-A-TAN ~ smokin that east coast New York shit: diesel; strappin DEZZIS-IN-TEN's//

    undisputed LYRICAL-HERO ~ flow so dope, racists say Im they FAVOURITE-NEGRO//

    mo'fuckaz!!!

    ~one~

    A.K. Ville(africa) 4 Life
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    I'm like Helo's the way my lyrics chopper blade+while the auto-gauge pops a creepers dome//

    The heater is chrome~have a dummy lookin' like ingredients needed 4 pizza dough//

    To each his own~4 me it'll always be GwG that I keep on froze//

    GwG-izzle
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    the toast ah make these BUM-CHUMPS-QUIET, call it my SUN-BURN-GADGET, ~ test me n I'll have u on a strict DUM-DUM-DIET//

    betta carry your techs, DONT-LEAVE-IT~vests should be CONSIDERED, ~cos d gunplay: we dont "fuck around" like a chick thats COMMITTED//
  • Vote Up0Vote Down
    edited September 2005
    Nobody rocks the party like us/

    U better hush, cos we dont rush/

    We are hustlers,and not gangsters/

    Damn the rest,we are the best/
Sign In or Register to comment.
African Hip Hop Radio
Advertisement